منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

درمان و دعای از بین بردن تب

به نام خدا

این دعا برای از بین بردن تب مفید می باشد:

 

« اَلهُمَّ ارْحَمْ جِلْدیَ الرَّقیقَ و عَظْمیَ الدَّقیق و اعوذُ بِکَ مِنْ فَوْرَةِ الْحَریقِ یا اُمَّ مِلْدَمٍ اِن کُنْتِ آمَنْتِ بِاللهِ فَلا تَاْکُلْی اللَّحْمَ و لا تَشْرَبی الدَّمَ و لا تَفُوری مِنَ الْفَمِ وانْتَقِلی اِلی مَن یَزْعَمُ اَنَّ مَعَ اللهِ اِلٰهاً اٰخَرَ فَاِنّی اَشْهَدُ اَنْ لا اِلٰهَ الاَّ اللهُ وَحْدَهُ لا شَریکَ لَهُ و اشْهَدُ اَنَّ محمداً عَبدُهُ و رَسولُهُ »

 

(خداوندا بر پوست رقیق من و استخوان باریک من رحم کن و پناه می برم به تو از فوران گرمی و آتش. ای تب! اگر به خدا ایمان داری گوشت را نخور و خون را ننوش و از دهان فوران نکن و منتقل شو بسوی کسی که گمان می کند که خدای دیگری به همراه خدا وجود دارد پس بدرستی که من شهادت می دهم که نیست خدایی جز خدا! یکتاست، هیچ شریکی ندارد و شهادت می دهم که محمد، بنده و رسول اوست.)

 

عوذا مأئوره

نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا عنایتی شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 01:16 ق.ظ

حمید اشرفی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ http://اف

prans_arash_2008 (10/6/2007 12:29:41 ق.ظ): چون ایرانی هستیم و غیرت و تعصب روی اسم کشورمون داریم باید اینو بدونیم : به تازگی روزنامه معروف Columbus Dispatch در امریکا مطلبی چاپ کرده که ایران رو روی نقشه جهان به شکل چاه فاضلاب کشیده و ایرانی ها رو سوسکهایی که همه جا پرسه میزنن میدونین از چی متاسفم اینکه وقتی از حضرت محمد یه کاریکاتور چاپ میشه همه اعتراض میکنن ولی الان که یه روزنامه معروف داره مستقیما به خود ما توهین میکنه هیچکس هیچ اعتراضی نداره Send to all nakoni irooni nisti

mohadese_nekbat (10/1/2007 12:08:31 ق.ظ): روزی که دلم پیش دلت بود گرو دستان مرا سخت فشردی که نرو روزی که دلت به دیگری مایل شد کفشان مرا جفت نمودی که برو


دلم همیشه می خواست غزلی بگویم که اخرین بیتش.. آخرین پلک خواب الوده تو باشد.... امشب ولی می خواهم به جای حافظ با دیوان چشمان تو فال بگیرم.. پلک که می زنی ورق ورق غزل تازه زاده می شود.. اخرین برگ دیوان چشمان تو کجاست؟؟؟ پلک بزن من غزل تازه می خواهم

mohadese_nekbat (10/1/2007 12:08:06 ق.ظ): مطمئن باش ... برو ضربه ات کاری بود دل من سخت شکست و چه بی رحمانه !!!!!!!!!! به من و سادگیم خندیدی به منو عشقی پاک که پر از یاد تو بود تو برو ... برو تا راحت تر تکه های دل خود را سر هم بند زنم مطمئن باش ... برو ضربه ات کاری بود ...

وصییت من) بودنم را هیچ کس باور نداشت هیچ کسی کاری به کار من نداشت بنویسید بعد مرگم روی سنگ با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ و که خوابیده ست در این گور سرد بودنش را هیچ کس باور نکرد (shayan)


حکایت جالبی است که فراموش شدگان ،فراموش کنندگان را هر گز فراموش نمی کنند

هر چی مهربونتر باشی بیشتر بهت ظلم میکنن > هر چی صادق تر باشی بیشتر بهت دروغ میگن > هر چی دلسوزتر باشی بیشتر سرت کلاه میذارن > هر چی قلبتو آسونتر در اختیار بذاری راحت تر لهش میکنن > هر چی آرومتر باشی فکر میکنن آدم ضعیفی هستی > هر چی بیشتر به فکر دیگران باشی بیشتر حقتو میخورن > هر چی خودتو خاکی تر نشون بدی واست کمتmohadese_nekbat (9/20/2007 09:12:03 ق.ظ): به کی باید رفت از دیاری به دیاری دگر نتوانم ,نتوانم جستن هر زمان عشقی و دیاری دگر کاش ما, آن دو پرستو بودیم که همه عمر سفر می کردیم از بهاری به بهاری دگر
ر ارزش قائلن

شب که شادی برای همیشه رخت بربست در پس رقص نورها بر پهنه ی افق رازی را کشف کردم: دیگه هیچ چیز تو را به من باز نمیگرداند....نه تکرار گریه های شبانه نه فرودادن بغضهای غریبانه و نه حتی جامه ای پی در پی مستانه.

ابی تر از انم که بی رنگ بمیرم از شیشه نبودم که با سنگ بمیرم من امده بودم که تا مرز رسید ن همراه تو فرسنگ به فرسنگ بمیرم تقصیر کسی نیست که این گونه غریبم شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیرم BAY


زرین قلم یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.emamhossein.blogsky.com

السلام علیک یا علی بن ابیطالب
سلام علیکم
ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام رو بهتون تسلیت عرض می کنم ـ توی این شبها ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید
وبتون خیلی خیلی زیباست
و البته پرمحتوا
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد