منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

7.یک حلقه از زنجیر

به نام خدا

 

برای شادی و سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) 3 صلوات بفرستید.

با همان سند با استناد از رسول خدا (ص) روایت شده است: قسم به آن خدایى که جانم در دست قدرت او است! اگر یک حلقه زنجیر، همان زنجیری که خداى تبارک و تعالىٰ در قرآن به آن اشاره فرموده، روی زمین قرار بگیرد، زمین از شدت حرارتش ذوب خواهد شد و نیز هفت زمین دیگر را ذوب مى کند، پس چطور کسى در جهنم با آن زنجیر زندانى شود؟!!

 

همان

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم صبا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ب.ظ http://f925s68.blogsky.com

سلام
خوب هستید
خدا به دادمون برسه
من آپ کردم خوشجال می شم از حضورتون
موفق باشید
یا حق

الی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.cheshmak888.blogfa.com

با سلام به مرتضی عزیز.
احوال شما دوست گرامی...
راستی چرا از زیباییهای بهشت نمیگید دوست من ؟...
با ارزوی موفقیت و تندرستیت ...
ستاره بروز است . منتظرم دوست من .
شاد و پیروز باشی .

فکه معبری به آسمان سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.fakkeh.ir

سلام علیکم در تاریخ مستند است روزی که زینب دختر پیغمبر اسلام صلی الله علیه وآله ازمکه به مدینه هجرت می کرد مشرکان در راه جلوی او را گرفتند وشمشیر بر او کشیدند زینب که باردار بود ازترس جنینش سقط شد. وقتی این خبر به پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله رسید فرمودند ریختن خون آن مشرک حلال است و هرکس او را دید بکشد . ابن ابی الحدیدبه استاد خود می گوید اگر پیغمبر اسلام صلی الله علیه وآله زنده بود حتما براساس این حکم عمر -لعنت الله علیه -را که باعث سقط -محسن شهید حضرت زهرا سلام الله علیها- شد راکشته بود. استاد تائید می کند. ابن ابی الحدید به استاد می گوید این مطلب را من می توانم از قول شما نقل کنم وبنویسم استاد در جواب می گویدمن که نگفتم پیامبر عمررا می کشدیا نمی کشد!!!!!!!!!!!!!

الی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.cheshmak888.blogfa.com

سلام مرتضی عزیز.
بسیار خوب است که هر از گاهی انسانها با تلنگری تکانی بخورند و به خود بیایند و اطرافشان را بنگرند ...
با ارزوی سلامتی و موفقیتت دوست من . بله خودم قسمت مشخصات را غیر فعال کردم .
نمیدانم شاید روزی فعالش کردم .
ممنون از محبتت دوست گرامی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد