منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

تشکر

به نام خدا

سلام عرض میکنم به خدمت همه شماعزیزان و روزه داران ومهمانان عزیز خدای مهربان و بخشنده

از همه شما عزیزان کمال تشکر و قدر دانی رو دارم که با نظراتون بنده رو راهنمایی کردید

بنابه نظر های آشکار و خصئصی که بهم نوشتید همان مطالب قبلی رو ادامه خواهم داد ولی از یک کتاب دیگه و در باره موضوعات دیگه

انشاالله از فردا (۰۱/۰۷/۸۶) از کتاب:«کلیدهای شفای امراض و بیماریها» با مطالب جدید در خدمتتون خواهم بود

به امید دیدار

مهدی (عج) یارتان             خدا نگهدارتان

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان (عج) ۳ صلوات

 

                                   

 

لطفا راهنماییم کنید!

به نام خدا

سلام عزیزان

امروز قرار بود من مطالب گذشتم رو ادامه بدم ولی وقتی امروز نظرات رو داشتم نگاه میکردم یکی از عزیزان آخر نظرشون نوشته بودن امیدوارم موفقتر و بهتر از گذشته باشید

به همین دلیل خواستم شما منرو راهنماییم کنید که چجوری میتونم موفقتر و بهتر از گذشته باشم و میخوام برام بگید که چه مطالبی بنویسم خیلی ازتون ممنونم

این مطلب تا روز پنجشنبه خواهد ماند تا من جمعه نظرات شما رو بخونم و انشاالله از روز شنبه  شروع کنم

به امید راهنماییهای شما عزیزان و کمک خداوند بزرگ و مهربان و بخشنده

مهدی(عج)  یارتان     خدا نگهدارتان

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان (عج) ۳ صلوات

                                 

سلام

به نام خدا

سلام خدمت شما دوستان امیدوارم همیشه زیر سایه اهل بیت سلامت باشید.

حلول ماه رمضان ماه مهمانی خدا و ماه نزول قرآن رو خدمت شما و تمامی مسلمانان تبریک عرض میکنم.

با لطف خدا مهربان و بخشنده و بزرگ و... دوباره اومدم و انشاالله از روز یکشنبه دوباره به کارم ادامه میدم و از همه شما عزیزان کمال تشکر رو دارم که در این مدتی که من نبودم برام نظر دادید و برام دعا کردید که سالم برگردم.

توو اونجا هم که بودم اگه لیاقتش رو داشتم براتون دعا کردم.

ببخشید از اینکه توو این مدت نظر دادید و من نتونستم بهتون جواب بدم.

برای تعجیا در فرج و شادی قلب امام زمان (عج) ۳ صلوات

اگر بار گران بودیم رفتیم

به نام خدا

سلام خدمت تمامی عزیزان

این آخرین مطلبی بود که نوشتم و تا ۳ هفته نیستم آخه اگه قسمت بشه میخوام برم مشهد پابوسی امام رضا (ع) و نائب الزیاره تمامی شما عزیزان خواهم بود و البته اگه لیاقتش رو داشته باشم.

خواهش میکنم همه عزیزان حلالم کنید واگه بدی از من دیدید و یا از دستم ناراحت هستید به بزرگی خودتون ببخشید.

پیشاپیش ولادت آقا امام عصر ُ صاحب الزمانُ حضرت مهدی را خدمت تمامی شما عزیزان تبریک عرض می کنم.

انشاالله من روز پنجشنبه حرکت خواهم کرد و تا روز پنجشنبه هر دعا ُ خواسته ُ و یا نظری دارید میتوانید در قسمت نظرات بنویسید و من جواب خواهم داد.

تا دیدار دوباره همه شما رو به خدا امانت می سپارم.

مهدی یارتان    خدا نگهدارتان

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان ۳ صلوات

حق تعالی در روز قیامت برای او نوری قرار می دهد که موقف را روشنای

می گویند مرویست که: هر کس در روز دوشنبه 10 رکعت نماز (5نماز 2 رکعت، 2

رکعت) بجای بیاورد بدین ترتیب که در هر رکعت،سوره «حمد» و 10 مرتبه سوره

«توحید» را بخواند حق تعالی در روز قیامت برای نوری قرار می دهد که موقف را ،

روشنایی دهد تا خلایق را در آن روز، برای او حسرت برند.

نمازهای ایام هفته

خدا را در حالی ملاقات نماید که صورتش مثل ماه شب چهارده باشد

می گویند مرویست که: هر کس به بهشت مشتاق است سوره «واقعه» را بخواند. هر

 کس سوره «واقعه» را هر شب پیش از خواب بخواند، خدا را در حالی ملاقات نماید که

صورتش مثل ماه شب چهارده باشد.

شفا و درمان

حق تعالی انسان را در بهشت در هر کجایی که بخواهد، اسکان می دهد

می گویند مرویست که: هر کس در روز یکشنبه، 4 رکعت نماز بجای بیاورد بدین ترتیب

که در هر رکعت سوره «حمد» و سوره «ملک» را بخواند، حق تعالی او را در بهشت در

هر کجایی که بخواهد،اسکان می دهد.

                                                                 نمازهای ایام هفته

با این نماز، خداوند انسان را در درجه پیغمبران و شهدا و صالحین

می گویند مرویست که: هرکس روز شنبه، 4 رکعت نماز بجای بیاورد بدین ترتیب که در

هر رکعتی «حمد» و «توحید» و «آیة الکرسی» را بخواند خداوند عزّوجّل او را در درجه

پیغمبران و شهدا و صالحین آنها رفیقان بسیار خوب و نیکویی هستند.

                                                                  نمازهای ایام هفته

چون به صحرای محشر وارد شود هشت درب بهشت برای او باز شود و او از

می گویند منقول است که: شخصی به نام (شیبه هذلی) به خدمت حضرت رسول اکرم (ص) آمد و عرض کرد: ای رسول خدا! من پیر شده ام و قوه ام به اعمالی که قبل از این خود را به آن عادت داده بودم از نماز و روزه و حجّ و جهاد،وفا نمی کند! لطفا به من کلامی را تعلیم فرما که بدان،خداوند مرا نفع بخشد و بر من سبک آسان باشد.

پیامبر(ص)فرمودند: بعد از اینکه نماز صبح را بجای آوردی 10 مرتبه بگو:

  «سُبْحانَ اللهِ الْعَظیمِ و بِحَمْدِه و لا حَوْلَ و لا قُوَّةَ الّا بَاللهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ»

(پاک و منزه است خدای با عظمت و ستایش برای اوست و هیچ حول و قوّه ای نیست مگر به خدای بلند مرتبه بزرگ.)

تا بدین وسیله خدا تو را به برکت این دعا از کوری و دیوانگی و خوره و پستی پریشانی و خَرِف شدن عافیت دهد.

شیبه گفت: ای رسول خدا! این برای دنیای من است! برای آخرت من نیز چیزی بفرمایید.

حضرت فرمودند: بعد از هر نماز بگو:

«اَلهُمَّ اهْدِنی مِن عِنْدِکَ و اَفِضْ عَلَیٌَ مِنْ بَرَکاتِکَ»

(خدایا از جانب خود مرا هدایت کن و مرا از فضل خودت لبریز کن و رحمتت را بر من نشر بده و از برکتهایت بر من نازل فرما.)

سپس حضرت فرمودند: اگر بر این دعا مواظبت کند و آن را تا وقت مردن،عمداً ترک ترک نکند،چون به صحرای محشر وارد شود هشت درب بهشت برای او باز شود و او از هر دری که بخواهد داخل گردد.

                                                                         کافی – تعقیبات مشترکه