منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

به نام آنکه عشق و آرزو را بهانه ای برای زندگی کردن قرار داد.

سلام خدمت همه عزیزان امیدوارم همگی حالتون خوب باشه.

مرسی که در این مدت برام دعا کردید و با نظرات خوبتون بهم امید و آرامش رو هدیه دادید.

امیدوارم در زندگی همیشه امید وار داشته باشید چون نا امیدی یعنی اعتماد و ایمان نداشتن به خدا.

من روز ۴شنبه یعنی ۲۸/۰۱/۱۳۸۷ به ایران برگشتم و امتحان هم بد نبود تا ببینیم خدا چی میخاد!

من فعلا نمیدونم چی باید بنویسم اگه شما نظر دارید و میتونید در این مورد بهم کمک کنید و بهم بگید که دوست دارید در چه موضوعی چطور بنویسم.

هر وقت هم که خودم به نتیجه ای رسیدم به شماها هم میگم.

هر روز به قسمت نظرات سر خواهم زد و نظرات خوبتون رو خواهم خواند.

با امید موفقیت ٬ شادی و سلامتی برای همه شماها.

برای شادی ٬ سلامتیو و تعجیل در فرج امام زمان (عج) ۳ صلوات بفرستید.

 

۱هفته مانده به امتحان

سلام دوستان

الان توو آنکارا هستم ۱هفته مانده به امتحان نهایی مرسی که دعام میکنید

ببخشید که نمیتونم زیاد بنویسم چون الان هم دارم از لپ تاپ یکی از دوستام مینویسم

التماس دعا

عید نوروز مبارک

سلام دوستان

عید نوروز بر همگی مبارک باشه

ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) رو به همگیتون تبریک عرض میکنم

یه خبر میخام بهتون بدم نمیدونم خوشحال میشید یا ناراحت ولی میگم:

من تا اول اردیبهش ماه نیستم و تا ۱۵ فروردین همه نظرهاتون رو میخونم و جواب میدم و توو وبلاگ هم میذارم و از ۱۶ فروردین دیگه تا اول اردیبهشت ایران نیستم .

برای کنکور میرم کشور ترکیه از همتون التماس دعا دارم تا از رشته ای که میخام قبول بشم تا بتونم ادامه تحصیلم رو توو کشور ترکیه بدم.

حلالم کنید هر خوبی بدی که دیدید به بزرگی خودتون و به خاطر بخشنده بودن خدا ببخشید هر دو روز یک بار به وبلاگ سر میزنم و چون باید درس بخونم و برای کنکور آماده بشم نمیتونم هر روز بیام .

باز هم میگم برام دعا کنید تا قبول بشم چون برام خیلی مهمه

دیگه بیشتر از این وقتتون رو نمی گیرم به امید دیدار و به امید موفقیت من در کنکور تا شاد برگردم پیشتون

برای تعجیل در فرج امام زمان و شادی قلب ایشان ۳ صلوات بلند بفرستید.

التماس دعا