منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

جواب تصویر عجیب

به نام خدا

سلام خدمت تمامی عزیزان

میخواستم در مورد تصویر چند روز قبل کمی توضیح بدم:

این تصویر فقط یک تصویر معمولی و بدون معنی می باشد بخاطر اینکه اگه این تصویر رو به کسی که اصلا عکس امامهایی رو که توو بازار می فروشن رو ندیده نظری نمیتونه بده.

این تصویر فقط یک خطای دید محسوب میشه و هیچ ربطی به امامان ما یا چهار تا نقطه وسط عکس ندارن

شما به هر عکسی که به مدت طولانی نگاه کنید تصویری از اون به یادتون میمونه و اگه در همان لحظه پلک بزنید همان تصویر را با تداخل رنگ میبینید مثل همین تصویر که اگه دقت کنید نقاط سیاه رو سفید و نقاه سفید رو سیاه میبینید و بعضی از خطها  هم بی معنی هستند

اگه می خواهید مطمئن شوید عکس رو نزدیک بکشید بطوری که دیگر نقاط تصویر بجز چهار نقطه وسطی دیده نشوند و حالا بجای ۳۰ ثانیه حتی اگر ۳۰۰ ثانیه هم نگاه کنید هیچ اتفاقی رخ نمی دهد.

حالا با یک نرم افزار چهاز نقطه وسطی رو پاک کنید و به تمامی عکس نگاه کنید و حالا بعد از ۳۰ ثانیه همان عمل (پلک زدن) رو تکرار کنید.

امیدوارم این موضوع هیچ تاثیری در ایمان و اعتقا شما نداشته باشد.

برای سلامتی  تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان (عج) ۳ صلوات بفرستید.

مهدی (عج) یارتان                خدای مهربان نگهدارتان

به امید دیدار

الهم عجل لولیک الفرج

در قیامت کسی را بر اعمال بد انسان مطّلع نکند.

به نام خدا

می گویند مرویست که: هرکس بخواهد که خدا (کسی را ) در قیامت بر اعمال بد او مطلع نگرداند و دیوان گناهان او را نگشاید باید که بعد از هر نماز این دعا را بخواند:

 

« اَللٰهُمِّ اِنَّ مَغْفِرَتِکَ اَرْجیٰ  مِن عَمَلی و اَنَّ رَحّمَتَکَ اَوْسَعُ مِنْ ذَنْبی . اَللٰهُمِّ اِنْ کانَ ذَنْبی عِنْدَکَ عَظیماً فعَفْوُکَ اَعْظَمُ مِنْ ذَنْبی . اَللٰهُمِّ اِنْ لَم اَکُنْ اَهلاَ اَنْ اَبْلُغَ رَحْمَتَکَ فَرَحْمَتُکَ اهلٌ تَبْلُغَنی و تَسْعَنی لِاٴَنَّها وَسِعَتْ کُلَّ شَیْئٍ بِرَحْمَتِکَ یا اَرحَمَ  الرّٰاحمینَ »

 

( بارالٰها! بخشش تو برتر از عمل من است و رحمت تو وسیع تر از گناه من است. پروردگارا! اگر گناه من نزد تو بزرگ است پس بخشش تو بزرگتر از گناه من است. خدایا! اگر شایستگی رسیدن به بخشش تو را ندارم پس بخشش تو شایستگی دارد که به من برسد و مرا فرا بگیرد زیرا رحمت تو همه چیز را فرا بگیرد زیرا رحمت تو همه چیز را فرا گرفته است! به امید رحمتت ای مهربانترین مهربانان.)

 

  تعقیبات مشترکه

تصویر عجیب

به نام خدا

سلام دوستان محترم

قرار بود امروز مطلب جدید قرار بدم ولی یه عکسی رو دیروز دیدم که خیلی تعجب کردم از شما میخواهم که به این تصویر زیر به دقت نگاه کنید و نظرتون رو برام حتما ۱۰۰٪ بنویسید      (خواهش میکنم کمکم کنید.)

 

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان (عج)  ۳صلوات بفرستید.

به نام خدا
سلام
ببخشید که دیر جوابتون رو میدم
به دلیل مشکلات فراوان یه مدتیه که  وبلاگ سر نمیزنم امیدوارم از دستم ناراحت نشوید.
انشا الله از روز شنبه با کلیدهای بخشش گناهان و نجات از عذابها در خدمت شما و تمامی دوستان خواهم بود.0

شهادت امام محمد باقر (جواد الامه) را به تمامی دوستاران آن حضرت تسلیت عرض میکنم.
به امید دیدار
مهدی (عج) یارتان      خدای مهربان نگهدارتان

برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) 3 صلوات بفرستید.

با این عمل انسان ضرری از خواب بد نخواهد دید

به نام خدا

 می گویند منقول است که: کسی که در خواب چیزی ببیند که غمگین و ناراحت شود اول این دعا را بخواند :

 

« بِسمِ الله الرَّحمٰن الرَّحیمِ اَعوذُ بماٰ عَاذَتْ بِهِ مَلائِکَةُ اللهِ الْمُقَرَّبونَ و اَنْبِیاءُ اللهِ الْمُرْسَلونَ و عِبادُ اللهِ الصَّالِحوُنَ مِنْ شَرِّمَا رَاَیْتُ مِنْ رُؤْیایَ »

 

( بنام خدایی که که مهربان عام و مهربان خاص است! پناه می برم به آنچه که فرشته های مقرب خداوند و پیامبران، فرستاده الهی و بندگان صالح خدا به آن پناه بردند از شرّ خوابی که دیدم.)

 

بعد سوره های « حمد »،« کافرون »، « توحید »، « فلق » و « ناس » را بخواند و بعد 3 مرتبه آب دهانش را به طرف چپ بیندازد که انشاءالله ضرری متوجه او نخواهد شد.

 

شفا و درمان منقول از کلینی

دعایی که باعث می شودکه انسان قرآن را راحت تر حفظ نماید

به نام خدا

می گویند که مداومت بر دعای زیر باعث می شود انسان قرآن را راحت تر حفظ نماید:

« اللهُمَّ ارْحَمنی بِتَرْکِ مَعَاصیکَ اَبَداً مَاابْقَیْتَنی و ارْحَمْنی مِن تَکَلِّفِ ماَ لَا یَعْنینی وَرْزُقْنی حُسْنَ الْمَنظَرِ فیمَا یُرْضیکَ عَنّی اللّٰهُمَّ نَوِّرْ بِکِتابِکَ بَصْری وَاشْرَحْ بِهِ صَدْری و فَرَِّح بِهِ قَلْبی و اطْلِقْ بِهِ لِسَانی و اَسْتَعْمِلْ بِهِ بَدَنی و قَوِّنی عَلی ذَلِکَ و اعِنّی عَلَیْهِ اِنَّهُ لاَ مُعینَ عَلَیْهِ اِلّا اَنْتَ »

(بارالها! بر من رحم کن به ترک کردن گناهانت تا ابد و تا زمانی که مرا باقی نگه می داری و مرا از تکلیف به آنچه که به من کمکی نمی کند روزیم کن گناه کردن خوب را در آنچه که تو را از من راضی می کند و کتابت را حفظ کنم همانگونه که به من یاد دادی و روزیم کن که آن را همانگونه که تو را از من راضی می کند تلاوت کنم. خدایا! روشن و نورانی کن با کتابت دیدگان مرا و سینه ام را بوسیله آن فراخ گردان و قلبم را بوسیله آن شاد گردان و زبانم را بوسیله آن گویا کن و بدنم را بوسیله آن  بکار گیر و مرا بر آن قوی کن و کمکم کن ، بدرستیکه هیچ یاوری بر آن نیست مگر تو. نیست معبودی جز تو.)

شفا و درمان

با این دعا ، حق تعالی به ملکی امر می فرماید که انسان را در ساعت

به نام خدا

ولادت هشتمین امام شیعیان (ضامن آهو) امام رضا (ع) را خدمت شما و تمامی شیعیان جهان تبریک عرض میکنم.

مهدی (عج) یارتان                    خدای بزرگ نگهدارتان

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان (عج) ۳ صلوات بفرستید.

و اما...

می گویند از پیامبر اکرم (ص) مرویست :کسی که می خواهد برای نماز شب برخیزد وقتی در رختخواب خود قرار می گیرد بگوید:

 

« اَللٰهُمَّ لا تؤْمِنّی مَکْرِکَ و لا تُنْسِنی ذِکْرَکَ و لا تَجْعَلْنی مِنَ الْغافِلینَ اَقومُ ساعَةً کَذا و کَذا »

 

(خدایا غفلت از مکر خودت را در من قرار نده و یادت را فراموشم نکن و مرا از غفلت کنندگان قرار نده و کمکم کن که در فلان ساعت برخیزم.)

هرگاه چنین گفت حق تعالی به ملکی امر می فرماید که او را در آن ساعت از خواب بیدار نماید.

باقیات الصّالحات