منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

ختم قرآن – شفیع پیامبران – خشنودی مؤمنین و...

می گویند پیامبر اکرم (ص) فرمودند: مخواب مگر آنکه 4 عمل بجا آوری:ختم قرآن کنی و پیامبران را شفیعان خود گردانی و مؤمنین را از خود خوشنود کنی و حجٌ و عمره بکنی. خدمت آن حضرت عرض شد که چگونه باید این کارها را انجام داد؟

حضرت فرمودند: پس هر گاه سه مرتبه سوره «توحید» را بخوانی پس گویا ختم قرآن کرده ای و هر گاه صلوات بفرستی بر من و بر پیامبران قبل از من پس ما شفیعان تو خواهیم بود در روز قیامت و هر گاه برای مؤمنین استغفار کنی پس تمامی ایشان از تو خشنود شوند . هر گاه بگویی:

«سُبحانَ اللهِ و الْحَمدُللهِ و لا الهَ الا اللهُ و اللهُ اکبَرُ»

(منزه است خداوندو سپاس برای خداست و نیست معبودی جز خدا بزرگتر از آن است که وصف شود)

پس حج و عمره کرده ای.

                                                                  خلاصة الاذکار

نظرات 3 + ارسال نظر
درنا دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ http://www.cheshmak0.blogfa.com

سلام
زندگی چون گل سرخی است.

پر از عطر پر از خار پر از برگ لطیف

یادمان باشد اگر گل چیدیم

عطر و خار و گل و برگ

همه همسایه دیوار به دیوار همند.

یا علی

عباس دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ق.ظ http://www.shabnam12.blogfa.com

سلام
ممنون که به وبلاگم سری زدید
شرمنده کردید من را
یا علی

مژده یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com/

سلام!
ممنون که به وبلاگ من سر زدید! و ممنون از نظرتون!
من هم شما رو لینک کردم!... باز هم به من سر بزنید! خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد