منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

باز هم دارم میرم

به نام خدا

 

سلام خدمت تمامی عزیزان

 

امکان داره من چند مدت (۳ویا ۴ هفته) نباشم و ...

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ق.ظ http://hamed853.blogfa.com/

__________** ** __________________
____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___**** ** ____
_________*****______**_*____ __** __
________*****_______**______ __*_**
________*****_______*_______ * _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________*******_** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________

حامد پنج‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ق.ظ http://hamed853.blogfa.com/

سلام داداش مرتضی گل
من خیلی استرس دارم تو چطور
فردا کنکور داریم لطفاً هم برای من و هم برای خودت سر نماز دعا کن
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد