منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

توبه

به نام خدا

سلام خدمت تمامی عزیزان

همانطور که قبلا هم گفته بودم امروز میخواهم آخرین موضوع بحث رو که راجع به توبه است رو براتون بنویسم

 توبه یعنی بازگشت واقعی از کار خلافی که انسان آنرا انجام میدهد و لازم نیست حتما همه بفهمند یا شخص خاصی بفهمد

در این باره میخواهم توجه شما رو به یک داستان واقعی در زمان حضرت محمد(ص) را جلب کنم.

روزی شخصی پیش پیامبر(ص) آمد و گفت ای رسول خدا من  ( زنا )  کردم. پیامبر(ص) توجه نکردند و شخص این موضوع رو سه بار تکرار کرد و بار سوم پیامبر(ص) فرمودند مجازات تو این سه مرد است هر کدا را که میخواهی انتخاب کن

 

) پرتاب از روی یه سخره بلند 1

) سوزاندن در آتش2

) سنگ سار 3

 

شخص جواب داد ای پیامبر هر کدا که سخت تره و عذاب زیاد داره همون رو انجام دهید،پیامبر(ص) فرمودند در آتش سوزاندن سختر است و آن جوان هم قبول کرد و قرار شد فردا برای اجرای حکم در همان مکان حاظر شوند .

فردای آن روز همه چیز آماده بود تا مراسم اجرا بشه و اون جوان هم اومده بود پیامبر (ص) نیزآمدند و به جوان فرمودند آتش آماده است و آن جوان هم با پای خودش به طرف آتش حرکت کرد ، درهمان زمان حضرت جبرییل از جانب خدا دستور آورد که ای پیامبر به آن جوان بگو بایستد چون خداوند توبه او را قبول کرده و راضی به مرگ او نیست ، فقط به آن جوان بگو که از این به بعد برای توبه کردن لازم نیست این کار ها رو انجام بده اگه تنهایی هم با خدا صحبت کند و ابراز پشیمانی واقعی کند کافی است

 

امیدوارم از این داستان هم لذت برده باشید و همه عبرت هم بگیریم

 

همانطور که قبلا گفتم این آخرین داستان من بود و تا مدتی هم نیستم و باید برم انشا الله روز چهار شنبه برای آخرین بار و برای خدا حافظی خدمدتون خواهم رسید پس تا چهارشنبه

 

برای تعجیل در فزج و شادی قلب امام زمان (عج) سه صلوات

نظرات 6 + ارسال نظر
onlinehazard دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ http://choice.parsiblog.com

سلام وبلاگ شما رو چند وقته که میخونم به نظر من وبلاگ خوبی دارین. لینک شما رو تو وبلاگم گذاشتم به ‏وبلاگ منم سر بزنید همه چیز توش پیدا میشه .‏
اگه دوست داشتید لینک وبلاگ منو هم تو وبلاگتون بزارید. در ضمن وبلاگ من هر روز آپدیت میشه. ‏با تشکر ‏onlinehazard‏ ‏
‏ هرچی که فکرشو بکنی ‏choice.parsiblog.com

ف.ا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ

خیلی جالب بود
اجازه میدین از مطالبتون توی وبلاگم استفاده کنم

ذاکر جمعه 12 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ب.ظ http://hoseinie.veb.ir

سلام
استفاده کردیم
ممنون از شما
یا علی مدد
التماس دعا

حامد سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.hamed853.blogfa.com/

باسلام خدمت آقا مرتضی گل
اگه وقت کردی به وبلاگ منم سری بزن داداش

علی سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.alisalar.blogsky.com

سلام :
من بروزم خوشحال میشم سر بزنید
نظر فراموش نشه

زینب دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ http://zeynab73.blogsky.com

بایدبه این باوربرسیم درتوبه همیشه برروی بندگان بازه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد