منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

در قیامت کسی را بر اعمال بد انسان مطّلع نکند.

به نام خدا

می گویند مرویست که: هرکس بخواهد که خدا (کسی را ) در قیامت بر اعمال بد او مطلع نگرداند و دیوان گناهان او را نگشاید باید که بعد از هر نماز این دعا را بخواند:

 

« اَللٰهُمِّ اِنَّ مَغْفِرَتِکَ اَرْجیٰ  مِن عَمَلی و اَنَّ رَحّمَتَکَ اَوْسَعُ مِنْ ذَنْبی . اَللٰهُمِّ اِنْ کانَ ذَنْبی عِنْدَکَ عَظیماً فعَفْوُکَ اَعْظَمُ مِنْ ذَنْبی . اَللٰهُمِّ اِنْ لَم اَکُنْ اَهلاَ اَنْ اَبْلُغَ رَحْمَتَکَ فَرَحْمَتُکَ اهلٌ تَبْلُغَنی و تَسْعَنی لِاٴَنَّها وَسِعَتْ کُلَّ شَیْئٍ بِرَحْمَتِکَ یا اَرحَمَ  الرّٰاحمینَ »

 

( بارالٰها! بخشش تو برتر از عمل من است و رحمت تو وسیع تر از گناه من است. پروردگارا! اگر گناه من نزد تو بزرگ است پس بخشش تو بزرگتر از گناه من است. خدایا! اگر شایستگی رسیدن به بخشش تو را ندارم پس بخشش تو شایستگی دارد که به من برسد و مرا فرا بگیرد زیرا رحمت تو همه چیز را فرا بگیرد زیرا رحمت تو همه چیز را فرا گرفته است! به امید رحمتت ای مهربانترین مهربانان.)

 

  تعقیبات مشترکه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد