منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

باز هم اومدم

به نام خدا

سلام دوباره عرض میکنم خدمت تمامی شما همراهان عزیز من

درسته گفته بودم که ۴ هفته نیستم ولی دلم نیومد و دلم برای شما ها و و بلاگ تنگ شد

ایندفعه با دست پر اومد و یه تغییر نسبتا خوبی تو وبلاگم دادم امیدوارم خوشتون بیاد

قصد دارم از این به بعد مطالب دو کتاب رو که با منبع چند تا ذکر به درد بخر نوشته من هم برای شما بنویسم

کتاب ۱) کلیدهای بهشت و ثوابهای الهی

کتاب ۲)کلیدهای شفای امراض و بیماریها

خواهش میکنم نظرهاتون رو درباره مطالب باز هم بنویسید

قراره این کار رو از فردا  هر روز انجام بدم البته با کمک اول خدا بعدا شماها

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان ۳ صلوات

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:34 ق.ظ http://hamed853.blogfa.com/

سلامی به زیبایی گلهای بهاری خدمت داداش مرتضی گل
همیشه گفتم و بازم می گم وبلاگت خیلی با حاله
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد