منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

تصویر عجیب

به نام خدا

سلام دوستان محترم

قرار بود امروز مطلب جدید قرار بدم ولی یه عکسی رو دیروز دیدم که خیلی تعجب کردم از شما میخواهم که به این تصویر زیر به دقت نگاه کنید و نظرتون رو برام حتما ۱۰۰٪ بنویسید      (خواهش میکنم کمکم کنید.)

 

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان (عج)  ۳صلوات بفرستید.

نظرات 5 + ارسال نظر
رحیم الله سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ

یک صورت نورانی به چشم دیده میشود ونظربعضی ازدوستها ی که به شما ارسال نموده اند که تصویر شبیه یک پیغمبر است قطعآ رد مینمایم بخاطریکه تصویر پیغمبر ان درعصرفعالی هیچ وجود ندارد.
رحیم الله

ش دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ق.ظ

این تصویر حضرت عیسی هست مثلا اما بازی با اعصاب چشم ماست و من اعتقاد ندارم

صفا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ

من هیچ چی ندیدم ..... چرا؟؟؟/؟؟؟/

مسافر عاشق سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ http://sssy.blogfa.com

این تصویر صورت یک مرد است که هنگامی ناگه دیوار سفید می کنییم همان تصیور را به صورت واضح می بینیم

فاطمه شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://faatim.blogsky.com

احساس می کنم عکس یکی از اماما رو دیدم ولی نمی دونم کی؟ اما من در کل به این عکسایی که هست و مثلآ عکس امامای ما رو نشون می ده اعتقاد ندارم ....اصلآ هر کی که این عکسا رو کشیده از کجا می دونه که این بزرگای ما این شکلی بودن؟...به نظرم بی احترامیه!
ولی در کل این تصویری که شما گذاشته بودین جالب بود که از بین این نقطه های سیاه و سفید چه شکلی میاد بیرون؟ تعجب آوره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد