منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

با این عمل انسان ضرری از خواب بد نخواهد دید

به نام خدا

 می گویند منقول است که: کسی که در خواب چیزی ببیند که غمگین و ناراحت شود اول این دعا را بخواند :

 

« بِسمِ الله الرَّحمٰن الرَّحیمِ اَعوذُ بماٰ عَاذَتْ بِهِ مَلائِکَةُ اللهِ الْمُقَرَّبونَ و اَنْبِیاءُ اللهِ الْمُرْسَلونَ و عِبادُ اللهِ الصَّالِحوُنَ مِنْ شَرِّمَا رَاَیْتُ مِنْ رُؤْیایَ »

 

( بنام خدایی که که مهربان عام و مهربان خاص است! پناه می برم به آنچه که فرشته های مقرب خداوند و پیامبران، فرستاده الهی و بندگان صالح خدا به آن پناه بردند از شرّ خوابی که دیدم.)

 

بعد سوره های « حمد »،« کافرون »، « توحید »، « فلق » و « ناس » را بخواند و بعد 3 مرتبه آب دهانش را به طرف چپ بیندازد که انشاءالله ضرری متوجه او نخواهد شد.

 

شفا و درمان منقول از کلینی

نظرات 33 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 07:46 ب.ظ

آدابه خاصی هم داره؟

سمیر سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 09:03 ق.ظ

انشالاه که خواب من بد تعبییرنشه

f شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:19 ق.ظ

امیر مهدی، یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 02:07 ق.ظ

خوب بود

فدا حسین شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 12:52 ب.ظ http://gmail.com

سلام خدمت شما .
اغا من یه داداش دارم تازه از افغانستان اومده خیلی بد خوابه تو خوابش صحبت می کنه چشمش خوب بازه میبینه میشناسه این کیه اون کیه اسمش هم بلده میگه هر کی ازش هر سوال کنه جوابشو میده درست ولی جدی است عا. یه شب بیرون بردیم بغلش کردیم دست و روش رو خودش شست با اب خیلی بازی کرد ولی باور کن هنوز خواب بود... یهو بیدار شد چشاشو میمالع میگه شبع شبع من اینجا چیکار میکنم چطور اومدم ما کمی خندیدیم گفت چرا میخندید راست میگم شب است من اینجا چیکار میکنم به راستی که هر چی ازش سوال کردیم هیچی یادش نبود صبح هم که سوال کردیم میگفت خبر نیستم نمیدونم.... این مشکلو داره کدوم راه حلو داره.؟ ممنون میشم .

معصومه. شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 05:03 ق.ظ

خداروشکر. ممنون. خیلی آرام گرفتم. دستتون درد نکنه. شما هم دعا کنید خوابهای بد ان شاءالله رفع به خیر بشه.

سایت سرگرمی چفچفک دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 09:03 ق.ظ http://chefchefak.blog.ir

عالی بود.تشکر

مجید باشنگ یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 09:15 ب.ظ

مچکرم از این راهنمایی زیبا

Fatimah پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 12:25 ق.ظ

باسلام من الان ی دوهفته ای میشه ک اجنه ها توخاب اذیتم میکنن طوری ک نفس کم میارم از خاب میپرم مقلا دیشب دیدم بچمو کشتن من پاشدم ازخاب رفتم دیدم تو رختخابش نفس نمیکشه بعد شوهرم مات مونده بود از کارای من اون نفس میکشید ولی من نمیدیدم نفس میکشه تزاخدا ی راه حل بمن بدین من چشمامو میبندم میترسم بخابم قبلا اذیت کردن باز اومدن

ترانه دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 08:38 ق.ظ http:// Bamiseda.ir

سلام ممنون بابت این پست خوبتون من امروز دو بار خواب دیدم و خوندم

ترانه یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 03:06 ق.ظ http:// Bamiseda.ir

عالی من خیلی خوشحالم که این دعا رو تونستم بخونم

Javid شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 11:47 ب.ظ http://gravatar.com

باسلام و خسته نباشید خیلی عال هستش

mahboobeh-hajji چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 07:32 ب.ظ

ممنون

مجید چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:01 ب.ظ

من هیچکاری نمیکنم ببینم تعبیر میشه یا نه
خواب دیدم دو تا گربه سیاه زوری اومدن خونمون ببینم بد بخت میشم یا نه

مهتاب جمعه 26 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 09:28 ق.ظ

سلام.
خیلی ممنون.
انشالله که هرچی پیش میاد خیره

مجتبی برزگر یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 06:42 ب.ظ

سن ۳۲
دیپلم فنی (صنایع شیمیایی)
پایان خدمت دارم
فنی کار
دارای گواهینامه رانندگی پایه۳
آشنابه word

مریم شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 05:04 ق.ظ

سلام این دعا آرومم کرد ممنون .من خیلی خوابای بدی میبینم نمیدونم چیکارکنم اعصابم داره داغون میشه همش میترسم از خواب ک بیدار میشم خیس عرقم احساس بدی دارم نمیدونم چیکارکنم دیگه از خوابیدن وحشت دارم شبا نمیخوابم آخه همش شب و دم دمای صبح خوابای بد میبینم همیشه سعی میکنم بعد از مدرسه بخوابم چون شب ک بخوابم خوابای بد میبینم و دیگه نمیتونم بخوابم مثله الان که از ساعت چهار بیدارم خیلی پریشونم

الهه قاسمی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:43 ب.ظ

ازآب دهان انداختن خوشم نمیادراه دیگه ای نیست؟

سحر پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:13 ب.ظ

عالییییییییییییییییی بوددددددددددددد مرسی

مبینا چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 05:36 ق.ظ

سلام دوستان منظور از اب دهان به چپ انداختن چیه?

Mitra جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:09 ق.ظ

من یه سوال دارم
خواب بد و ساعت نه صبح دیده باشی چطور؟ اصلا تعبیر داره؟

شیما چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1395 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام من یه خواب بد دیدم یعنی با خوندن اینا تعبیر نمیشه؟ برام دعا کنید

ali شنبه 18 دی‌ماه سال 1395 ساعت 12:15 ق.ظ http://e _bayanlou @ Yahoo. Com

خدا پشت وپناهتون

جلال محمدی چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 05:16 ق.ظ

دمتون گرم خاب بد دیدم نمیدونستم باید چکا کنم تا این دعارو دیدم بعد خوندمش ارامش خاصی بهم داد

کیمیا یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:07 ق.ظ

واقعا ممنونم که دعا رو با حروفش گذاشتین جاهای دیگه نداشت آدم نمی تونست درست بخونه خواب بد دیدم واقعا ترس وجودم گرفته خدا خودش حفظمون کنه خدایا اگر غلطی کردیم از نادانیمونه مارو ببخش

شبیر احمد پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 05:05 ق.ظ

با عرض شلام
من خواب دیدم که فرزندم از بالای میزی بلندی می افتد پاین و صدمه می بیند. الطفا رهنمایی کنید

نسرین یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:57 ق.ظ

بابک سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام مراحلشو رو انجام دادم امیدوارم از شر خواب بدی ک دیدم در امان باشم...ممنون از راهنماییتون...

KIMIA یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:32 ب.ظ

سند این مطلب را بنویسید لطفا.

واقعا راست میگم:-) چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ب.ظ

عاااااااااااالی

پگ جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:02 ب.ظ

ممنون از شما دوست عزیز

مریم پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:19 ب.ظ

عالی بود..خیلی به دردم خورد

الی چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.cheshmak888.blogfa.com

خواندن این سوره ها در مواقع معمولی نیز کلی صواب دارد و از شر شیاطین و انس و جن و انواع بلایا دورمان نگه میدارد...
راستی من که به وبلاگت سر میزنم تو هم به من سر میزنی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد