منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

دعایی که باعث می شودکه انسان قرآن را راحت تر حفظ نماید

به نام خدا

می گویند که مداومت بر دعای زیر باعث می شود انسان قرآن را راحت تر حفظ نماید:

« اللهُمَّ ارْحَمنی بِتَرْکِ مَعَاصیکَ اَبَداً مَاابْقَیْتَنی و ارْحَمْنی مِن تَکَلِّفِ ماَ لَا یَعْنینی وَرْزُقْنی حُسْنَ الْمَنظَرِ فیمَا یُرْضیکَ عَنّی اللّٰهُمَّ نَوِّرْ بِکِتابِکَ بَصْری وَاشْرَحْ بِهِ صَدْری و فَرَِّح بِهِ قَلْبی و اطْلِقْ بِهِ لِسَانی و اَسْتَعْمِلْ بِهِ بَدَنی و قَوِّنی عَلی ذَلِکَ و اعِنّی عَلَیْهِ اِنَّهُ لاَ مُعینَ عَلَیْهِ اِلّا اَنْتَ »

(بارالها! بر من رحم کن به ترک کردن گناهانت تا ابد و تا زمانی که مرا باقی نگه می داری و مرا از تکلیف به آنچه که به من کمکی نمی کند روزیم کن گناه کردن خوب را در آنچه که تو را از من راضی می کند و کتابت را حفظ کنم همانگونه که به من یاد دادی و روزیم کن که آن را همانگونه که تو را از من راضی می کند تلاوت کنم. خدایا! روشن و نورانی کن با کتابت دیدگان مرا و سینه ام را بوسیله آن فراخ گردان و قلبم را بوسیله آن شاد گردان و زبانم را بوسیله آن گویا کن و بدنم را بوسیله آن  بکار گیر و مرا بر آن قوی کن و کمکم کن ، بدرستیکه هیچ یاوری بر آن نیست مگر تو. نیست معبودی جز تو.)

شفا و درمان

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ب.ظ http://naturalwonders.blogfa.com

بسیار زیبا
به وب منم سر بزنید خوشحال میشم

مرتضی مهرورز یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://link313m.blogfa.com/

سلام...
خسته نباشید...
لینک باکس مذهبی 313m افتتاح شد.
شما می توانید با ارسال لینک ، وبلاگ یا سایت مذهبی خود را در لینک باکس ما قرار دهید.
و کد و لوگوی لینک باکس را در قالب وبلاگ جهت نمایش در وبلاگ خودتان قرار داده.
منتظر شما هستیم...
التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد