منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

دعایی برای بیاد آوردن مطالب فراموش شده

به نام خدا

می گویند از امام صادق (ع) مرویست که: هر گاه خواستی از ما حدیثی نقل کنی و شیطان باعث فراموشی تو شد دستت را بر جبه خود بگذار و بگو:

 

« صَلَی اللهُ عَلیٰ مُحَمَّدٍ و اٰلِهِ اللّٰهُمََّ انّی اسئَلُکَ یا مُذَکِّرَ الْخَیْرِ و فاعِلَةُ والاٰمِرِ بِهِ ذَکِّرْنی ماٰ اَنساٰنیهِ الشَّیطانُ »

 

(درود خدا بر محمد و خاندان او! خدایا همانا من از تو درخواست میکنم ای یه یاد آورنده خیر و انجام دهنده آن و امر کننده به آن! به یاد من بیاور آنچه را که شیطان از من فراموشم کرده است.)

جمع الشّتات

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:11 ب.ظ

خوب

غلام یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:10 ب.ظ

إًًُِگةچآَِگُک»ُ«»ةًٌٍ

ساحل افتاده سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام و عرض ادب
و تبریک به مناسبت دهه کرامت
ممنون از حدیث جالبی که نوشتین.
انشالله سیوش می کنم و در مواقع لزوم ازش استفاده می کنم.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد