منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

استخاره ای عجیب با ورقه های کاغذ

به نام خدا

استخاره با کاغذ بدین صورت است که: انسان باید شش ورق کاغذ تهیه کرده و در سه ورقه آن بنویسد:

« بِسم اللهِ الرّحمٰنِ الرَّحیمِ خِیَرَةٌ مِن اللهِ الْعَزیزِ الْحَکیمِ لِفُلانِ ابْنِ فُلانَة اِفْعَلْ »

(بنام خدایی که مهربان عام و مهربان خاص است استخاره ای از جانب خداوند عزیز حکیم برای فلان فرزند فلان زن، انجام بده)

و در سه ورقه دیگر همین چیز ها را بنویسد منتها بجای «اِفْعَلْ»(انجام بده) بنویسد: «لا تَفعَلْ» (انجام نده)

سپس باید آنها را در زیر مصلای خود قرار بدهد و دو رکعت نماز بجای بیاورد. بعد از نماز به سجده برود و در سجده صد مرتبه بگوید:

« اَسْتَخیرُ اللهِ بِرَحْمَتِة خِیَرَةً فی عاٰفیَةٍ » (طلب خیر میکنم از خدا بوسیله رحمتش، خیری همراه با عافیت )

سپس بنشیند و بگوید:

« اللّٰهُمَّ خِرْلی وَاخْتَرْلی فی جَمیعِ اُموْری فی یُسرٍ مِنْکَ وَ عافِیَةٍ »

(خدایا بر من خیر گردان و انتخاب کن در همه امورم آسانی و عافیت را از جانبت)

بعد آن کاغذ ها به هم مخلوط کرده و یکی بیرون بیاورد. اگر «اِفْعَلْ» پشت سر هم بیرون آمد آن کار را بجا بیاورد و اگر سه «لا تَفعَلْ» بیرون آمد آن کار را انجام ندهد. اگر یکی «اِفْعَلْ» بیرون آمد و دیگری «لا تَفعَلْ» باید پنج کاغذ بیرون بیاورد، اگر سه «اِفْعَلْ» و دو «لا تَفعَلْ» بود آن کار را انجام دهد و اگر سه « اِفْعَلْ لا تَفعَلْ» و دو «اِفْعَلْ» بود، آن کار را انجام ندهد.

سید بن طاوس (ره) به این نوع استخاره، اعتماد داشت و برای چنین استخاره ای آثار عجیب و غریبی ذکر کرده است.

بحار الانوار _ فروغ کافی

نظرات 4 + ارسال نظر
آوا جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ب.ظ

الان من نمیدونم اون دو رکعت نماز؟به نیت حاجت بخونم؟اصلا نیتش چیه؟من یه استخاره ای میخوام که توضیحی باشه نه اینکه انجام بده یا نده....

حامد (Danger $kull Group) یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ http://hamed853.blogfa.com/

سلام داداش وقت کردی به ما هم سری بزن
خوشحال میشم تازه آپ کردم
دوستارت حاااااااااااااااااااااااااااامد

جلیلی جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ http://mahdi-shenasi.blogfa.com

با وبی ویژه امام شناسی در انتظار راهنمائی و نظرات عاشقان امام مهدی هستم اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

jahed پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ http://jahed.blogsky.com

با سلام وخسته نباشید به شما دوست عزیزم
اول از همه تبریک به خاطر قالب زیباتون دوم مطالب بسیار زیبا یی
که من وهمه دوستان ازش استفاده می کنیم.
به سایت من هم سر بزنین.
باسپاس-علی یارتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد