منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

استخاره ای که باعث می شود که راه صحیح به دل انسان بیفتد

به نام خدا

سلام خدمت بزرگواران گرامی

ببخشید که نا منظم آپ میکنم دلیلش رو قبلا خدمتتون عرض کردم

شهادت ۶ اختر تابناک امامت و ولایت رو خدمت امام زمان (عج) و شما عزیزان تسلیت عرض میکنم                  و اما...

می گویند مرویست که: هر بنده ای که از خداوند 100 مرتبه طلب خیر کند بدرستیکه  آنچه خیر اوست در دلش می افتد.

از شیخ طوسی نقل شده است که فرمود: { کسی که اراده انجام کاری را کرده ، سنت است که غسل کرده و دو رکعت نماز بجای بیاورد و بعد از نماز به سجده برود و صد مرتبه بگوید:

 

« اَسْتَخیرُ اللهَ تَعالی فی جَمیعِ اُموری کُلَّها خِیرَةً فی عَافِیة »

 

(طلب  خیر می کنم از خداوند متعال در همه کارهایم، خیری همراه با عافیت)

پس از آن،آنچه که به دلش افتاد را عمل کند.

مفاتیح الغیب

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://emam2007.blogsky.com

سلام اقا مرتضی من سید احمد هستم. به ما هم سر میزنی؟
راستی میخوام برام یه تبلیغ کنی!تبلیغ سایت www.ahd313.com
سایت جابیه حتما بهش سر بزن.
برای خوشنودی اغا امام زمان یک صلوات بلند بفرست٪
یا علی

زرین قلم پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ق.ظ http://www.emamhossein.blogsky.com

هو اللّطیف
سلام علیکم
ممنونم که بهم سر زدید
ببخشید دیر آمدم ـ گرفتاری دنیا
مطلبتون بهتر از همیشه و گویاتر شده ـ دستتون درد نکنه
بروزم با راز نجات ............
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد