منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

دعا برای شفای بیماری که اگر اجلش نرسیده باشد بزودی شفا یابد و دع

به نام خدا

سلام    ببخشید که این روزها بدون نظم مطالب میزارم و خیلی وقته که مطلب جدید ننوشتم علتش اینه که من مریضی قلبی دارم به همین دلیل نمیتونم خیلی پشت کامپیوتر بشینم و از این به بعد فقط روزهای فرد براتون مینویسم. (انشا الله)

 

میگویند مرویست که: چون بر سر مریضی هفت مرتبه دعای زیر خوانده شود اگر اجلش نرسیده باشد بزودی شفا یابد و دعا این است:

« اَسئَلُ اللهَ الْعَظیم رَبّ الْعَرشِ الْعَظیم اَنْ یَشْفیکَ »

(از خدای عظیم پرورش دهنده عرش عظیم مسئلت میکنم که تو را شفا دهد.)1

 

مرویست که برای رفع تمامی امراض این دعا را بر آنها بخوان:

« یاٰ مُنْزِلَ الشَّفآءِ  و مُذْهِبَ الدّآءَ صَلّ عَلیٰ مُحَمَّدٍ و اٰلِهِ و اَنْزِلْ علی و جمعی الشَفآءَ »

(ای خدایی که نازل کننده شفائی و برنده درد و مرض هستی! بر محمد و آل او درود فرست و شفا را بر دردم نازل کن.)2

1)    زبدة الدّعوات

2)    ادعیه عافیت

نظرات 17 + ارسال نظر
Moein یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:26 ب.ظ http://ahlebait.blogsky.com

B یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:04 ق.ظ

از خداى بزرگ شفاى همه مریضا شفاى شمارو هم از پروردگارم خواستارم.امیدوارم ایامتون به کام و در صحت وسلامت کامل به سر ببرید.

یا فاطمه زهرا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:17 ب.ظ

من یه بیمار دارم حالش اصلا خوب نیست تورو خدا واسش دعا کنید به اسمً مهین خادمی فر

Zahra دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 02:47 ب.ظ

با سلام و عرض ادب
پدرم مدت زیادی است که در بستر بیماری است و مریضی های بسیار سختی به ایشان غلبه کرده به طوری که دیگر صحبت نمیتوانند کنند و تمام توانایی شان را از دست داده اند.
ایا دعایی هست که به ایشان بخوانم و ایشان راحت شوند؟

negin دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1395 ساعت 03:03 ب.ظ

ممنون از این دعایی که گذاشتین انشالله که خدا همه ی مریضارو شفا بده و قلب شمام سلامتیشو برست بیاره
یا حق

کیمیا جمعه 21 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام من تازه سایتتونو دیدم از سال 90لایکی نداشتین . امید وارم حالتون خوب شده باشه

هادی پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:33 ق.ظ http://hadi.hatami.vcp.ir

باسلام مرسی از پست دعای زیباتون.

حمید رضا حبیبی چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 05:46 ب.ظ

:عاز دعا استفاده کردم امروز روزه عاشوراست.خدایا همه مریضارو شفا بده

مرتضی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:09 ق.ظ

سلام مریضی خفگی دارم لطفا برام دعا کنید

hasti پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:41 ب.ظ

ملیکا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:01 ب.ظ

خیلی خوب بود براتون دعا میکنم خیلی زود خوب بشین من امروز خوندم شایدم تا حالا خوب خوب شدین برا بیمار منم دعا کنین تو کماست 17 سالشه تو رو به هر چی اعتقاد دارین شنیدم میگن دعا در مقابل دعا زود مستجاب میشه در حق هم دعا کنیم

محمود چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:38 ب.ظ

عزیزان سلام خواهش میکنم برای مریض ها ومن که مریضی شدید دارم دعا کنید واگرممکنه یک سوره حمد برای شفا بخوانید ممنون

مهری پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

ممنون از مطلبتون امیدوارم خیلی زود شفای کامل پیدا کنید.

جواد جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ http://3mahtab.persianblog.ir

سلام
از دعات استفاده کردم خیلی ازت ممنونم
امیدوارم در پناه امام زمان همیشه شاد و خوش باشی

محمودی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ http://ghadeer-ashora.blogfa.com/

قربان قدمت از حضور سبزتان متشکرم و خداوند همه مریضان را شفا عنایت فرمائید اللهم عجل لولیک الفرج والنصر

سید احمد پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ق.ظ

بازم سلام کتاب داروخانه ی معنوی داری

عروسک خانوم شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:58 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام اقا مرتضی
خوبی؟
امیدوارم به حق صاحب نام این وبلاگ بیماریت کاملا خوب بشه
من اپ کردم بالاخره دی:
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد