منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

اگر بار گران بودیم رفتیم

به نام خدا

سلام خدمت تمامی عزیزان

این آخرین مطلبی بود که نوشتم و تا ۳ هفته نیستم آخه اگه قسمت بشه میخوام برم مشهد پابوسی امام رضا (ع) و نائب الزیاره تمامی شما عزیزان خواهم بود و البته اگه لیاقتش رو داشته باشم.

خواهش میکنم همه عزیزان حلالم کنید واگه بدی از من دیدید و یا از دستم ناراحت هستید به بزرگی خودتون ببخشید.

پیشاپیش ولادت آقا امام عصر ُ صاحب الزمانُ حضرت مهدی را خدمت تمامی شما عزیزان تبریک عرض می کنم.

انشاالله من روز پنجشنبه حرکت خواهم کرد و تا روز پنجشنبه هر دعا ُ خواسته ُ و یا نظری دارید میتوانید در قسمت نظرات بنویسید و من جواب خواهم داد.

تا دیدار دوباره همه شما رو به خدا امانت می سپارم.

مهدی یارتان    خدا نگهدارتان

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان ۳ صلوات

نظرات 1 + ارسال نظر
مژده سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ http://mozhdeh.blogsky.com

سلام!
خوشا به حالتون که توی این روزهای قشنگ امام رضا (ع) طلیبدتون!
ایشالله به سلامتی برید مشهد...پیش امام رضا (ع)!!!
ما رو هم دعا کنید!
واقعا ممنونم که بهم خبر دادید! ایشالله بهتون خوش بگذره!
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد