منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

خداوند می فرماید: ای فرشتگانم! نفسهای او را حسنات بنویسید

به نام خدا

سلام عرض می کنم خدمت تمامی عزیزان

۱)ولادت امام حسین (ع)(سالار شهیدان) ، حضرت ابوالفضل (ع) (سقای کربلا) و امام زین العابدین (ع) (بیمار کربلا) رو خدمت همه شما عزیزان تبریک عرض میکنم 

۲)از همه شما واقعا معذرت می خواهم بخاطر چند روزی که نبودم و انشاالله از این به بعد هر روز هستم (البته با کمک خداوند و عنایت امام زمان و نظرات سازنده شما)

۳)از همتون ممنونم بخاطر نظرهایی که بهم دادید

۴)بعضی از عزیزان شاکیند از سر نزدن من به آنها باید خدمدتون عرض کنم من هر ۲ روز یکبار حتما به همه آنهایی که در لینک دوستان و لینکهای روزانه قرار دارن سر میزنم و شاید چون من نظر کم میدم بخاطر اینه که شما فکر میکنید من کم سر میزنم

۵)و اما مطلب جدید امروز

می گویند از پیامبر اکرم (ص): زمانی که بنده خدا در وقت خوابیدنش بگوید:

«بِسم اللهِ الرّحمنِ الرّحیمِ»

(بنام خدایی که مهربان عام و مهربان خاص است)

خداوند می فرماید: ای فرشتگانم! نفسهای او را حسنات بنویسید.

                                                                                شفا و درمان

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.hamsafareasheghi.blogfa.com

سلام عزیزم ببخشید اگه لینک نکردم انشاالله تا فردا لینکت می کنم آخه بخش لینک دهیم خراب بود .
قربانت محمد

عروسک خانوم شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:41 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام
من هم اعیاد مبارک شعبانیه را به شما تبریک میگم
راستی چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد