منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

اگر در آن شب یا آن روز بمیرد داخل بهشت می شود

می گویند از پیامبر  اکرم (ص) مرویست که: هر کس در شب جمعه یا روز جمعه ، 7 مرتبه این دعا را بخواند اگر در آن شب یا آن روز بمیرد داخل بهشت می شود

«الهُمّ انتَ رَبی لا اِله الا انتَ خَلَقتَنی و اَنا عَبدُکَ وَابنُ اَمَتِکَ و فی قَبضَتِکَ و ناصِیَتی بِیَدِکَ اَمسَیتُ علی

عَهدِکَ و وَعدِکَ مَااسْتَطَعْتُ اَعوذُ برضاکَ مِن شرِّ ما صَنَعْتُ اَبُوءُ بِنِعْمَتِکَ و ابُوءُ بِذَنْبی فَاغْفِرلی ذُنوبی اِنهُ لا یَغْفِرُ الذُنوبَ الٌا انتَ »

(بار الها! تو پروردگار منی! نیست خدایی جز تو! تو مرا آفریدی و من بنده تو هستم و بنده پست تو هستم و در قبضه تو هستم و مهارم در دست توست! شب کردم بر عهد تو و وعده تو ، و تا توانستم به رضای تو پناه بردم از شر آنچه که کردم و باز می گردم به نعمت تو و میگریزم از گناهانم ، پس گناهان مرا بیامرز پس به درستی که کسی گناهان را نمی آمرزد مگر تو.)

                                                                   اعمال شب جمعه مفاتیح

نظرات 2 + ارسال نظر
ساحل شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
عیدتون مبارک
ما رو هم از دعای خیرتون محروم نفرمایید.
یا مهدی
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

عروسک خانوم جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام
وبلاگ من موضوع خاصی نداره خاطرات روزمره و گاهی مطالب حقوقی مینویسم
مبعث پیامبر نور و رحمت بر شما مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد