منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

خدا

به نام خدا

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد شهادت امام هادی (ع)را به همه شما عزیزان تسلیت عرض میکنم

 

خدا موجودی است مهربانتر از همه دلسوزتر همه  داناتر از همه و ...

 

روزی حضرت موسی (ع) برای راز و نیاز با خدا داشت به کوه میرفت که در راه یه نفر جلوی حضرت رو میگیره و میگه ای موسی داری میری به کوه حضرت جواب میدهند بله آن مرد میگه پس به خدات بگو من خدا رو اصلا دوست ندارم و من بنده خدا نیستم و من هیچ وقت به فکر خدا نیستم و...   آن حضرت به سمت کوه حرکت کردند تا به کوه رسیدند و مشغول راز ونیاز شدند و وقتی که از راز و نیاز فارغ شدند و خواستند آنجا رو ترک کنند که از جانب خدا وحی آمد که ای موسی آیا وقتی می خواستی به سمت کوه بیایی کسی به تو چیزی نگفت که به من بگی حصرت جواب دادند : خدایا من خجالت میکشم بگم خودتون بهتر از من میدانید

خداوند فرمودند من میدانم ولی میخواهم از زبان تو بشنوم و آن حضرت نیز تمام ماجرا رو تعریف کردند و خداوند نیز جواب آن مرد را به حضرت موسی (ع) فرمودند و به حضرت موسی(ع) دستور دادند که جواب رو به آن شخص بدهند.

آن حضرت آنجا رو ترک کردند و و قتی که از کوه پایین می آمدند آن شخص رو دیدند که که خدا جوابش رو داده بود آن شخص نیز آمد جلو اومدو گفت آیا حرفهای منرو به خدات گفتی حضرت جواب دادند بله و خدا ایطور جواب دادند: به آن شخص بگو اگه تو منو دوست نداری من تو رو دوست دارم اگه تو بنده من نیستی ولی من خدای توام اگه تو به فکر من نیستی ولی من همیشه به فکر تو هستم و...  آن شخص که این سخنان رو شنید از کرده خودش خیلی پشیمان شد و بسیار خجالت کشید و به موسی و خدا ایمان آورد.

 

امید وارم هیچ وقت خدا رو از یاد نبرید تا بعد شرمنده بشید و تو از همه شما عزیزان میخوام هیچ وقت از خدا نا امید نشوید و هرگز به غیر خدا امیدوار نشوید چون خدا شما رو نا امید خواهد کرد

 

موضوع بعدی در مورد توبه میباشد و شاید آخرین موضوع باشد .

 

برای تعجیل در فرج و شادی قلب امام زمان (عج) سه صلوات

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد (Danger $kull) شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:27 ق.ظ http://hamed853.blogfa.com/

سلام داداش مرتضی
امیدوارم که حالت خوب باشد
خوشحالم که این بار از وبلاگم خوشت آمده

حسین پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.fairyland-iran.blogfa.com

سلام آقا مرتضی

عالی بود مثله همیشه دست مریزاد
من آپم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد