منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

ادمه در پرتو کلام معصوم ۲۸

181. امیر المؤمنین (ع) فرمودند : زخم زبان از زخم نیزه سوزناک تر است.

 

182. امیر المؤمنین (ع) فرمودند : عجب دارم از کسی که مرگ را فراموش می کند ، در صورتی که مرگ دیگران را می بیند.

 

183. امیر المؤمنین (ع) فرمودند : عجب دارم از کسی که می بیند هر روز از جان و عمرش کم می شود ، باز برای مردم کاری نمی کند.

 

184. امیر المؤمنین (ع) فرمودند : عجب دارم از کسی که از خوابگاه مرگ می ترسد ، و از گناه باز نمی ایستد.

 

185. امیر المؤمنین (ع) فرمودند : عجب دارم از کسی که می داند از دنیا رفتنی است ، چگونه برای آخرتش به کار توشه گیری نمی پردازد.

 

186. امیر المؤمنین (ع) فرمودند : عجب دارم از کسی که حرفی می زند که نه در دنیا برای او نفعی دارد ، نه در آخرت از برایش اجری نوشته می شود.

 

187. امیر المؤمنین (ع) فرمودند : عجب دارم از کسی که فضل و رحمت مافوق خود را امیدوار است ، چگونه مادون و زیر دستش را ناامید می کرداند.

 

188. رسول خدا (ص) فرمودند : کسی که مردم از زبان او بترسند پس او از اهل دوزخ است.

 

189. رسول خدا (ص) فرمودند : فرصت ها را از دست دادن موجب غصه هااست.

 

190. امام هفتم (ع) فرمودند : مؤمن مانند دو کفّه ترازو است ، هر چه در ایمانش افزوده شود ، در بلایش افزوده گردد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.hamed853.blogfa.com

سلام مرتضی عکسهایی را که گفتی بد است برداشتم و برو امروز به وبلاگ من سر بزن عکس معلمانمان را گذاشته ام باحاله نه:o

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد