منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

ادامه در پرتو کلام معصوم۱۲

۵۶.      رسول اکرم (ص) فرمودند: هیچکس نباید آنچه را که قدرت ندارد به تکلف براى مهمان فراهم کند.

 

۵۷.      رسول اکرم (ص) فرمودند: هیچ صدقه اى که مردم دهند از علمى که منتشر شود بهتر نیست.

 

۵۸.      رسول اکرم (ص) فرمودند: هر کارى که دوست ندارى مردم از تو ببینند وقتى به خلوت شدى به تنهایى مکن.

 

۵۹.      رسول اکرم (ص) فرمودند: مرا با دنیا چه کار؟! من در دنیا چون مسافرى هستم که در سایه درختى نشست و برفت و آن را واگذاشت.

 

۶۰.      رسول اکرم (ص) فرمودند: مال از صدقه دادن کم نمى شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
دوستدار حق یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://khodayadosetdaram.blogfa.com/

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدی.
من هم شما را لینک کردم و از این کار هم خیلی خوشحال شدم.
یه متن جدید گذاشتم. بیای نظر بدی خوشحال می شم.
راستی تاریخ ثبت متن ها در زیر هر متن به صورت مثلا
« نوشته شده در 86/02/09»
نوشته شده است.
با تشکر از نظراتتان.
منتظر نظرتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد