منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

منتظران مهدی (عج)

احادیثی از پیامبر و امامان معصوم

ادامه در پرتو کلام معصوم۷

۳۱.      رسول اکرم (ص) فرمودند: خداوند کسانى را که در کار دعا اصرار مى ورزد دوست دارد.

 

 

۳۲.      رسول اکرم (ص) فرمودند: خداوند از بنده شرم دارد که دستهاى خود را به سوى او بلند کند و آنرا نومید بازگرداند.

 

۳۳.      رسول اکرم (ص) فرمودند:  خداوند شما را از گفتگوهاى بیهوده نهى کرده است.

 

 

۳۴.      رسول اکرم (ص) فرمودند: یکى از اقسام اسراف اینست که هر چه مى خواهى بخورى.

 

      ۳۵ . رسول اکرم (ص) فرمودند: هر کس از خدا چیزى نخواهد خدا بر او خشمگین مى شود.
نظرات 4 + ارسال نظر
سلما جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ http://mouood.blogsky.com/

سلام ممنون که سر زدین بازم بیاین منتظرم
موفق باشی
یا علی

شکوفه جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ http://haramedelam.blogsky.com

تنگ است بسی به سینه ام راه نفس
از بس که به راه حق نمی بینم کــــس
پر گشته جهـــــان سرار از ظلم و نفاق
ای پادشه عصــــــــــــر به فریاد برس

سعید یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:34 ق.ظ http://amaneasr.blogsky.com


السلام علی المنتها الیه مواریث الانبیائ و لدیه موجوده اثار الاصفیا
دوست خوبم سلام

با ارزوی توفیق روز افزون برای شما

امیدوارم زیر سایه حضرت صاحب همیشه و همه جا موفق باشی

دوست دارم ایندفعه یک انتقاد کنم اونم چون واقعا دارم میبینم که زحمت میکشی
وتوی این همه وبلاگهای بیخود یک وبلاگ برای حضرت صاحب تشکیل دادی ولی مراجعه بهت کمه
وکم به وبلاگت سر میزنند
دوست خوبم مشکلت اینه که اصلا تبادل لینک نداری
لینکت رو توی وبلاگهای دیگه قرار بده
و وبلاگهای دیگه رو لینک کن

من دوست دارم اولین لینک توی وبلاگت باشم
برای همین لینکت میکنم
توهم وبلاگ منو لینک کن
به امید موفقیت روز افزون
التماس دعا
یا علی

خودم شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

مرسی از نوشته ها

اگه ممکنه از فاطمه زهرا (س) هم نوشته و یادی کنید ٪

آرزوی شفاعت او

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد